Αεροπορικό Μάρκετινγκ


 

12,25 

ELN-CABK-001
Σε Απόθεμα
+

 Αεροπορικό Μάρκετινγκ Το βιβλίο του Γ.Φ. Πρίντεζη είναι χωρισμένο στις εξής ενότητες: Τι είναι το μάρκετινγκ, έρευνα αγοράς, το περιβάλλον του μάρκετινγκ, τομεοποίηση της αγοράς, το αεροπορικό προϊόν, έξοδα λειτουργίας αεροσκάφους και δινατότητας κέρδους, σχεδιασμός προγράμματος πτήσεων, τιμολόγηση, διευθέτηση της απόδοσης, το μείγμα προώθησης, διανομή του προϊόντος, σχεδιασμός μάρκετινγκ, έλεγχος αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ.

Συγγραφέας: Γ.Φ. Πρίντεζης

Εκδόσεις: Έλλην

Μπορείτε να πληρώσετε On-Line με την Πιστωτική, Χρεωστική ή Προπληρωμένη κάρτα σας (Visa, MasterCard, American Express, Maestro, Diners, Discover) με δυνατότητα Άτοκων Δόσεων. Ο αριθμός των δόσεων εξαρτάται από την συνολική αξία των αγορών σας, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα.

Από Έως Αριθμός Δόσεων
50,01 € 100 € 2 δόσεις
100,01 € 150 € έως 3 δόσεις
150,01 € 300 € έως 4 δόσεις
300,01 € 500 € έως 5 δόσεις
500,01 € 600 € έως 6 δόσεις
600,01 € 700 € έως 7 δόσεις
700,01 € 800 € έως 8 δόσεις
800,01 € 900 € έως 9 δόσεις
900,01 € 1.000 € έως 10 δόσεις
1.000,01 € 1.100 € έως 11 δόσεις
1.100,01 €  - έως 12 δόσεις